* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Z ręką na pulsie2008-05-21 13:22:51Trzeba być aktywnym w szkoleniach i trzymać rękę na pulsie, bo konkurencja jest ogromna. |
|
Kreowanie wizerunku firmy – strategie marketingowe2008-04-08 13:35:19Kiepski wizerunek szkodzi każdej firmie. Jeżeli nie troszczysz się o wizerunek firmy, szybko przekonasz się, że klienci nie troszczą się o Ciebie! |
|
Umowa lojalnościowa szkoleniowa2009-06-08 15:46:30Wykwalifikowana kadra pracownicza wpływa nie tylko na poprawę wizerunku, efektywność firmy.. Zanim jednak pracownika zostanie skierowany na szkolenie lub studia, warto zwróć uwagę na jedną, istotną kwestię, aby nie dopuścić do straty, jaka powstałaby w przypadku zdarzenia w którym pracownik po poniesionych kosztach dokształcania znajdzie lepszą ofertę i odejdzie z firmy. |
|
Konsultant ślubny-profesjonalne i kompleksowe przygotowanie ślubu.2009-07-01 10:42:54W Stanach Zjednoczonych konsultanci ślubni już od wielu lat cieszą się wielką popularnością wśród Młodych Par, dlatego też w Polsce obserwuje się coraz większe zainteresowanie tą profesją. Wbrew pozorom, konsultanci ślubni także na polskim rynku usług weselnych obecni są już od kilku lat. Znany film „Powiedz tak” w roli głównej z Jennifer Lopez czy program telewizyjny o konsultance ślubnej zaznajamia nas ze specyfiką tego niezwykłego zawodu… |
|
Poszukiwanie pracy w dobie kryzysu.2009-08-03 12:42:19Ostatnie miesiące przynoszą złe wieści z rynku pracy. Stopa bezrobocia nieubłagalnie wzrasta. Kłopoty wynikają głównie z pogarszającej się koniunktury gospodarczej oraz słabszej kondycji przedsiębiorstw. Efektem są częstsze zgłoszenia zwolnień grupowych, napływające od pracodawców do powiatowych urz |
Kursy Komputerowe stres Do ustalenia, Kujawsko - Pomorskie
Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.